2.15.2009

Länge sedan!

Det var länge sedan jag skrev här. Tiden räcker inte till. De som vill kan följa andra bloggar: "Från en räkas horisont" är min jobb-blogg och sedan finns det "Synthblogg 2.0" som jag skriver på tillsammans med Gustav och ett par andra.

För övrigt: Har köpt biljett till Jarre och Depeche, lyssnar in mig på Die Krupps inför konsert. Läser just nu "Vi, drunknade" av Carsten Jensen och "Öken" av LeClezio. Kul att det blev en fransk författare i år-efter mitt intresse för Robbe-Grillet... Han nämndes förresten i en film jag så härom veckan: "Sideways". Den kryptiske bedagade författaren och egentligen vinkännaren sade om sin bok "...sedan fortsätter den som en Robbe-Grillet-deckare"...

Annars är det bra! Kämpar mellan barnsjukdomar, förverkliga sig själv, synthmusiken, böckerna, jobbet, natten, sömnen...

Etiketter: , , ,