2.19.2007

Gräsänkling

Kommer hem. Tyst. Mörkt. Ser ingen. Inte en katt. Mörkt ute. Vad händer? Sätter på diskmaskinen. Den låter. Vad göra? Jag tror jag går och simmar. Är trött på måndagskvällen...Jag kanske läser vidare i Pamuks "Snö" sedan. Den är rätt bra när man ger den en chans. Pamuks böcker verkar kräva att man kommer in i dem, läser dem i lite längre pass. De kräver en del och det är många som inte gillar dem. Så får det vara. Man får se själv om man gillar det och "Det nya livet" var ju rätt bra. F ö lyssnade jag en del på Covenant i går. Man får väl lägga i lite i sin Mp3-spelare.

Nä, nu måste jag gå innan det blir för sent. Man kanske hinner se en film på Stora Duken om man inte drar ut på det på simhallen. Men man saknar barnen, båda två. Det känns konstigt när de är i väg på landet på sportlovet...

Etiketter: , , ,