2.02.2007

"Mind games"

"Mind Games" av Sven Väth är favorit just nu. Annars lyssnar jag på lite okänd, anonym electro just nu varvat med lite Tiefschwartz-mixar mm. Jag har Fad Gadgets "Under the Flag" i MP3-spelaren, men har inte lyssnat så mycket på den. Det är ett litet retrosteg i så fall.

Annars funderar jag på om jag ska fortsätta prenumerera på DN -mitt gratiserbjudande går ut på söndag-men det är ju så kul att läsa den trots att det är lite stressande att den kommer varje morgon. På tåget i morse läser jag nu boken "Döden och Pingvinen" som är rätt kul...(Snart utläst...) Lite KGB, Kafka, pingviner och familjebyråkrati blandat med författardrömmar-kul och lättläst, men kanske ingen filosofisk klassiker...

Lillen växer och mår bra, men nätterna gör nog mer på humöret än man tror...