9.20.2005

Full action helg

Jag är lite hängig, men det kanske är så att jag har fått en infektion i kroppen. Inte undra på det-kanske en lite väl överaktiv helg utan chans att stanna upp...Kulturnatt + FFF+ träna-det blir för mycket...

Var på Alfons med Thea i lördags efter det att vi har varit på simhallen från 09.15 till 14.15-sedan dra henne till Alfons. Hon var helt slut efter kl fyra...

Sedan drog det vidare-kulturnatt med att titta på Anna som höll samtal med Jonas Ellerström om sin bok, lite flukt på kortfilmspasset på FFF och sedan hem vid halvtolvtiden. Upp nästa dag, gå rundan, simma de där tusen meterna på simhallen som jag inte fick göra dagen innan, gå och se Terry Gilliams nya film+ Q&A med TG själv (under det att jag var kissnödig så jag svettades eftersom jag hade druckit en stor kaffelatte med hazelnut på Espresso House innan...). Efter det att jag var hemma ett slag så blev jag rastlös igen och gick och såg Monty Python kl 21. Skulle egentligen sett "Mirror Mask" men den var slut. TG introducerade igen...

Och så undrade jag varför jag var lite hängig på måndagsmorgonen...Trodde nästan jag var "depimerad" som Thea sade ngn gång...:-)

I går gick jag dessutom och såg en film som hette "Stratosphere Girl" som påminde lite om "Lost in translation"...

I kväll ska jag dock vara hemma och ha myskväll med Thea medan Anna får gå på kortfilmspass m m...Thea var pappig i går och sade i går: "S'it i biljetten, pappa..."